Mosoly tábor Pádison

A Mosoly kommandó csapata augusztus harmadik hétvégéjén egy csapatépítő táborban vett részt, melynek helyszíne a pádisi fennsík volt.

Péntek délután érkeztünk meg Pádisra, ahol gyönyörű szép táj tárult a szemük elé, ám kissé hűvös időjárás fogadott bennünket. Busszal érkeztünk meg a helyszínre, egy kiváló vendéglátó központban. A szálláshely elfoglalását követően egy rövidebb túra keretén belül ellátogattunk a mócok templomához, amely egy gyönyörű szép hegycsúcson található. A táj szépségébe elmerülő csapatra már-már besötétedett, amikor visszatértünk a szállásra, ahol bőséges és finom vacsora várta kis csapatunkat. A vacsora végeztével, 4-5 fős csapatokat alkotva izgalmas, játékos vetélkedőn vettünk részt.

Másnap egy közeli tisztáson, ismét csapatokba rendeződve mutathattuk meg tehetségünket a frappáns vetélkedőkben. Mindenki nagy örömmel és lelkesedéssel várta a jobbnál jobb kihívásokat. A vetélkedők végeztével, a kiértékelés során kiderült, hogy mindenki nagyon jól helyt tud állni egy csapatban, hiszen aki szívvel lélekkel harcol az képes bármit elérni. Délután folyamán ellátogattunk a közeli fenyvesbe, ahol áfonyát szedtünk, illetve a kristály tiszta hegyi patak mentén túráztunk. Az esti órákban a fáradhatatlan csapat ismét izgalmas és vicces játékokon vett részt, például futóverseny, dinnye evő verseny és egyéb, mókás vidám elfoglaltságokon.

Vasárnap reggel a közös, napfelkelte megtekintése és a reggeli elfogyasztása után a kommandósok nekivágtak a Csodavár túrának. Meseszép tájon át haladt a túrázó csapat, azonban sok helyen komoly kihívások elé állított bennünket a terep. Itt igazán megmutatkozott, hogy milyen rendkívüli csapat is a Mosoly kommandó, hiszen a veszélyes sziklás emelkedőkön, a hatalmas mélységű szakadékokon át vezető úton nagyon fontos volt, hogy figyeljünk egymásra. Voltak egyes helyek, ahol kéz a kézben kellett kapaszkodnunk egymásba és így haladtunk tovább a nehezebb, meredekebb szakaszokon. Végül ez a nem átlagosnak mondható, komoly nehézségi szintű, hét órás túra is sikeresen végződött a rendkívül fegyelmezett csapatszellemnek köszönhetően.

Ezúton is hálásan köszönjük  partnereinknek a Vidéki Ifjúsági Szövetségnek akikkel közösen valósult meg a tábor, a program a Bihar Megyei Tanács által létrehozott Bihar Megyei Pályázatíró és Kezelő Igazgatóság (DDIP) támogatásával illetve a Communitas Alapítvány jóvoltából valósult meg.